Portofoliu

În momentul în care luaţi decizia achiziţionării unui echipament profesional pentru bucătărie, scopul trebuie să fie acela de a obţine cel mai bun raport calitate/ preţ, chiar dacă condiţiile economice actuale nu sunt cele mai fericite.

Un utilaj profesional pentru sectorul Ho-Re-Ca asigură atât o productivitate mărită, o exploatare îndelungată, cât şi un grad ridicat de satisfacţie pentru client şi aduce, implicit, o creştere a profitului. Nu întotdeauna preţul este cea mai bună „afacere”. Este de preferat să achiziţionaţi utilaje produse în ţări cu tradiţie, cum ar fi Italia sau Germania. Interesaţi-vă, de la bun început, de durata de viaţă a utilajului.

Aflaţi dacă veţi găsi cu uşurinţă piese de schimb, dacă nu de la vânzător, atunci de la o firmă importatoare, specializată. Fabricanţii, respectiv importatorii, oferă de obicei o perioadă de garanţie de 12 luni, dar după expirarea acestui termen, furnizarea pieselor de schimb şi a serviciilor de reparaţii şi întreţinere devine precară.

Există cazuri în care vânzătorii „asigură” acest serviciu fără a avea însă o echipă numeroasă, cu care să poată interveni cu rapiditate, sau piese de schimb originale. Costurile generate de un utilaj care nu funcţionează câteva săptămâni sunt uneori egale cu preţul de achiziţie al acestuia. Tocmai din acest motiv alegerea unui furnizor de servicii de întreţinere şi reparaţii este la fel de importantă cu alegerea echipamentului. Oferta de servicii este numeroasă, dar în detrimentul calităţii, din păcate.

Majoritatea furnizorilor sunt firme mici, compuse din maximum doi lucrători, care nu pot oferi flexibilitatea şi rapiditatea necesare într-un astfel de domeniu. Este recomandabil să alegeţi contractele de mentenanţă preventivă şi corectivă, contracte all inclusive, care includ şi înlocuirea pieselor uzate descoperite în timpul efectuării mentenanţei preventive, şi care au câteva avantaje semnificative:

  • evitarea staţionării utilajului, până la intervenţia de urgenţă, pentru înlocuirea pieselor defecte;
  • alegerea momentului favorabil pentru efectuarea operaţiunilor de mentenanţă preventivă, care reduc, de asemenea, timpii de staţionare ai echipamentelor;
  • cointeresarea prestatorului de servicii, care va evita deplasările inutile, respectiv costurile, menţinând echipamentele în funcţiune permanent;
  • siguranţa unor termene de intervenţie foarte reduse şi a disponibilităţii pieselor de schimb, acestea fiind clauze ale contractului;
  • planificarea corectă a costurilor, întrucât o sumă fixă, care asigură toate aceste servicii, este mult mai lesne de gestionat în bugetul de cheltuieli.

Există şi alte tipuri de contracte, adaptate necesităţilor clienţilor:

  • contractele de mentenanţă, care asigură serviciile de întreţinere la un interval stabilit de comun acord între client şi prestatorul de servicii şi care oferă avantajul diagnosticării în fază incipientă a defecţiunilor şi anticiparea măsurilor necesare, inclusiv a costurilor;
  • contractele de service, care oferă clientului în schimbul unei sume rezonabile un număr fix de deplasări cu un termen de intervenţie redus, pentru mentenanţa corectivă.

Toate aceste tipuri de contracte sunt rezultatul colaborării cu clienţii, înţelegerii necesităţilor acestora şi a experienţei îndelungate pe care firma noastră şi angajaţii ei o au în domeniul echipamentelor HoReCa.

Clienti care au incredere in noi:

ANPC

web analytics