Servicii

Toate tipurile de contracte oferite sunt rezultatul colaborării cu clienţii, înţelegerii necesităţilor acestora şi a experienţei îndelungate pe care firma noastră şi angajaţii ei o au în domeniul echipamentelor HoReCa.

1. Contractele de mentenanţă preventivă şi corectivă, contracte all inclusive, care includ şi înlocuirea pieselor uzate, descoperite în timpul efectuării mentenanţei preventive şi care au câteva avantaje semnificative:

  • evitarea staţionării utilajului, până la intervenţia de urgenţă, pentru înlocuirea pieselor defecte;
  • alegerea momentului favorabil pentru efectuarea operaţiunilor de mentenanţă preventivă, care reduc, deasemenea, timpii de staţionare al echipamentelor;
  • cointeresarea prestatorului de servicii, care va evita deplasările inutile, respectiv costurile, menţinând echipamentele în funcţiune permanent;
  • siguranţa unor termene de intervenţie foarte reduse şi a disponibilităţii pieselor de schimb, acestea fiind clauze ale contractului;
  • planificarea corectă a costurilor, întrucât o sumă fixă, care asigură toate aceste servicii este mult mai lesne de gestionat în bugetul de cheltuieli.

2. Contractele de mentenanţă, care asigură serviciile de întreţinere, la un interval stabilit de comun acord între client şi prestatorul de servicii şi care oferă avantajul diagnosticării în fază incipientă a defecţiunilor şi anticiparea măsurilor necesare, inclusiv ale costurilor;

3. Contractele de service, care oferă clientului, în schimbul unei sume rezonabile, un număr fix de deplasări cu un termen de intervenţie redus, pentru mentenanţa corectivă

ANPC

web analytics